czwartek, 5 maja 2016

Ważne

Widzę, że chyba straciliście zainteresowanie tym fanfiction, gdyż pod ostatnim rozdziałem pojawiły się zaledwie 2 komentarze (a wyświetliło o wiele więcej!!)
Jeżeli tak dalej pójdzie, to faktycznie zawieszę lub nawet przestanę prowadzić bloga (bo dla kogo?). Naprawdę się staram, piszę tę historię dla WAS, spędzam nad rozdziałami czasem nawet po kilka godzin, byleby wszystko było perfekcyjnie, czyż nie mam więc prawa oczekiwać od Was choćby słowa wsparcia? I nie, absolutnie nie żalę się, gdyż prawdą jest, że kocham pisać, ale mam wrażenie że Wy olewacie mój wysiłek wiedząc, że przecież i tak kolejny post się pojawi. Niespodzianka.
Nie, nie pojawi się (jeśli nie zobaczę poprawy.)
Dlatego proszę KAŻDEGO, kto nie chce bym porzuciła 'Failure' o jakikolwiek gest (choćby kropkę) pod tym postem. W przeciwnym wypadku naprawdę odejdę.

Mam nadzieję, że jakoś do Was trafiłam.
Miłego wieczoru. xx


11 komentarzy:

  1. NIE DOPUSZCZĘ DO TEGO!

    OdpowiedzUsuń
  2. NAWET SIĘ NIE WAŻ, BŁAGAM! TO FANFICTION TO ŻYCIE, TAK SAMO JAK STYL KTÓRYM PISZESZ, WSZYSTKO IDEALNE! NIE MOŻESZ NAS ZOSTAWIĆ W TAKIM MOMENCIE, CZEKAM NA KOLEJNY WPIS, KTORY MAM NADZIEJĘ BEDZIE KOLEJNYM ROZDZIAŁEM. PODZIWIAM CIĘ, ŻYCZĘ WENY I WRACAJ DO NAS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej hej, to ship zycia i musisz to kontynuować także czekam i doczekać się nie mogę, buziaczki najbardziej utalentowana dziewczyno on the world

    OdpowiedzUsuń
  4. Spam spam spam spam
    NiE ZoStAWaJ TeGo BlOgA PliS

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak nazywa się twój fandom ale wiedz, że w nim jestem. Fanka #1

    OdpowiedzUsuń
  6. . ? Serio kropka? Nieee! Należy Ci się wielki ogromny ukłon. Świetnie piszesz, masz świeże spojrzenie i lekkie pióro. Pisz dalej. Nie poddawaj się. Podejrzewam, że dużo osób zapomina o tym ff bo patrzą a wpisów jest malutko. Wiem że arcydzieło tworzy się dłużej ale nie wszyscy wiedza. A ludzie którzy czytają i nie komentują to prosiaki i takimi sie nie przejmuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dam milion kropek tylko zostań z nami. A raczej dla nas. Kocham.
    ..........................
    ....................
    ................
    ............
    ........
    .....
    ..
    .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wciąż czekam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy