piątek, 27 lutego 2015

Prolog

Ktoś kiedyś powiedział, że kochać, to także umieć się rozstać. Umieć pozwolić komuś odejść, nawet jeśli darzy się go wielkim uczuciem, Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu, zaborczości, jest skierowaniem się ku drugiej osobie, jest pragnieniem przede wszystkim jej szczęścia, czasem wbrew własnemu. Nie chcesz ograniczać drugiej osoby, bo wiesz, że tak naprawdę ona nigdy cię nie pokocha.
Człowiek w życiu musi mieć kogoś, kto zawsze będzie dla niego nieosiągalny. Będzie marzyć o takiej osobie przed snem, bo tylko tam będzie mógł całkowicie dać ponieść się chwili, dać upust emocjom. Ale to tylko wyobraźnia, bo w prawdziwym życiu, te osoby nie mogą być razem. Po prostu nie są sobie pisani, mimo, że jedno z nich umiera z braku miłości. I on właśnie dla mnie, jest kimś takim.


Obiecałeś, że mnie nie zranisz, więc dlaczego ciągle to robisz, Harry?

11 komentarzy:

  1. Prolog świetny, zapowiada się ciekawie x /@hemmobsno

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze trafiłam na tego bloga "przez twittera" i prolog jest naprawdę świetny 💕 lecę czytać dalej xx
    @Swagie_baby

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetnie! Idę czytać dalej xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czytała dalej! Świetny blog!��

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog cudowny i lecę czytać dalej. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) zaczynam czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój boże prolog jest cudowny.
    Jak obiecałam zabieram się za czytanie..
    /love_punk_larry

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuuu, zapowiada się ciekawie! coś czuję że zostanę wierną czytelniczką :)

    tt: @yourparadisexx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny �� @pervjusti

    OdpowiedzUsuń
  10. Idk czemu nie dałam ci tu komentarza. Zdecydowanie moje ulubione ff ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny prolog, piękne słowa :)
    na pewno będę Twoim stałym czytelnikiem.
    też piszę, więc jakbyś chciała wpaść to zapraszam
    http://theywillfalllikeroses.blogspot.com/

    Klaudia x

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy